donderdag 20 augustus 2009

Christi Cupcake in de Tolhuistuin

Ons kraampje

Vorige week zondag stond ik op de Art Market in de Tolhuistuin in Noord. De avond daarvoor bij de Farce geweest (was echt best gezellig) dus zat er met een klein katertje. Toch ontzettend leuke dag gehad! Het weer was goed, de mensen leuk en alle cupcakes verkocht! Het allergrappigste van de dag was een klein jongetje die zijn vinger in vijf cupcakes stak al 'ik wil die en ik wil die' uitkramend zodat zijn pa ze allevijf moest kopen.


Liza, mijn steun en toeverlaat. Samen hebben
we de cupcakes gebakken. Wong was zo
goed om zijn oven en huis een hele zaterdag
op te offeren. Special thanks to him dus.


Dit vond ik gewoon zo snoezig!






Excuus voor de redelijk slechte kwaliteit van de foto's.

*Special thanks to Majid voor het aandragen van mij bij de organisatoren van de Art Market.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten